Sidan 20 av 20 FörstaFörsta ... 10181920
Resultat 153 till 158 av 158
    Citat Ursprungligen postat av AndersL Visa inlägg
    Var ju släpp i fredags, fick tag i founders och st eriks dipa samt coronado ipa. St eriks devastation var extremt intressant med alla exotiska Nya zeländska humlesorter. Årets kanske bäst svenska dipa? Åtminstonde årets svenska överraskning på dipa-fronten. Dom andra var högst ordinära.
    Jag har aldrig fattat grejen med StE? Man blir aldrig missnöjd, men heller aldrig nöjd med köpet.

En av killarna på OT ansåg i o f s att man skall jämföra dem med prisklassen och inte de mer "extrema" varianterna som finns.

För övrigt drack jag en Flying Dog Kujo Coffee Stout igår som var j-t trevlig.
    "What's the point if the coffee looks good but taste bad?" - David, Pomegranate Café

Senior Member UbbeKs avatar
    Reg.datum
    sep 2009
    Skakar liv i denna tråd igen.
    Förtär en Goose Island - Bourbon County Brand Stout. Flaskad 2012
    Något av det bästa jag har smakat i denna genre imperial stout.
    Bourbonfat, vanilj, chokladpudding, hintar av kokos. Bra maskering av alkoholen på 15 %.

Senior Member bautas avatar
    Reg.datum
    apr 2006
    Robbowan , jag tror det handlar om balans kontra mer av allt. Jag var inne på mer humle etc spåret ett tag, men uppskattar numera balans mera.

Junior Member
    Reg.datum
    mar 2015
    Bellman från Carlsbergs bryggeri tycker jag om. Men jag tycker ju om nästan all öl så det finns många mer. För hög procenthalt tycker jag inte anstår öl utan 7-8 procent max blir bra.

Affligem Blond och Tripel är fina öl

Senior Member svartvests avatar
    Reg.datum
    apr 2006
    quänum malt med en fantastisk recension
    https://youtu.be/ilGvRGW1h3o

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •