Hur hittade du till RiktigtKaffe.se?

Hur fann du RiktigtKaffe.se?


  • Totala väljare
    39

Molarin

Well-known member
Nu är vi ju över 400 medlemmar här och alla har ju inte kommit via gamla kaffeforum.se. Så... Hur hittade du hit?
 

lupoo

Well-known member
Surfande runt ("Googlade")när jag skulle uppdatera maskin, och så kom jag bara hit. Tror faktiskt att jag kom in på någon gammal kaffeforumstråd först med bilder på "naket" :lol:
 

niad

Well-known member
Via en sökning på Google som jag formulerade "riktigt kaffe" trots att jag inte hade en aning om forumet innan. En riktig lyckträff.
 

lupoo

Well-known member
RiktigtKaffe-bilen :roll: :?: :?:
Var rullar den :?: :shock:
Finns den på bild att beskåda :?:

Latte eller Crema färgad Fiat är min personliga favorit fantasi :p

//"vargen"
 

Molarin

Well-known member
lupoo sa:
RiktigtKaffe-bilen :roll: :?: :?:
Var rullar den :?: :shock:
Finns den på bild att beskåda :?:

Latte eller Crema färgad Fiat är min personliga favorit fantasi :p

//"vargen"

Du är ju i rätt stad iallafall. Numera står den mest still uppe på Norrmalm men det händer att den tar sig ner till stan ibland. Blå är den. Fiaten.
 

lupoo

Well-known member
Molarin sa:
lupoo sa:
RiktigtKaffe-bilen :roll: :?: :?:
Var rullar den :?: :shock:
Finns den på bild att beskåda :?:

Latte eller Crema färgad Fiat är min personliga favorit fantasi :p

//"vargen"

Du är ju i rätt stad iallafall. Numera står den mest still uppe på Norrmalm men det händer att den tar sig ner till stan ibland. Blå är den. Fiaten.

:shock: efter en blå Fiat . Den verkar ju inte har lockat så många till forumet :cry:
 

johey

Well-known member
Samma dag som jag reggade mig på kaffeforum.se (som jag hittade via Google), fick jag privatmeddelande av Cheffalo om att riktigtkaffe.se är bättre... Så jag skaffade mig ett konto här och insåg själv att det faktiskt var sanning. :D
 

Molarin

Well-known member
Det verkar som att jag kan avdekalera bilen nu då...

Eller dra på större dekor, kanske? Har haft funderingar på att klä in bakruta och sidorutor bak med printad "taxifolie"...
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,468
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp