Hur hittade du till RiktigtKaffe.se?

Hur fann du RiktigtKaffe.se?


  • Totala väljare
    39

marmander

Well-known member
Cheffalo-san, det är du som alldeles ovetande om det lockat hit mig. NÅgra polare som känner kaffenörden i mig grattade mig med lite gott Universalkaffe senast jag fyllde, och när de bytte några ord med dig i affären så tipsade du om att en äkta kaffenörd hör hemma på riktigtkaffe.se. Och det stämmer ju!

Har förstås varit inne och handlat själv vid ett par tillfällen, men ännu inte råkat på dig...
 

Molarin

Well-known member
marmander sa:
...och när de bytte några ord med dig i affären så tipsade du om att en äkta kaffenörd hör hemma på riktigtkaffe.se. Och det stämmer ju!

Har förstås varit inne och handlat själv vid ett par tillfällen, men ännu inte råkat på dig...

Bra jobbat, Cheff!

Men marmander.... Hur har du lyckats med konststycket att beöka kaffemaskinen utan att träffa Cheffalo? Den bedriften skulle inte jag klara av... :)
 

Cheffalo

Hedersmedlem
marmander sa:
Har förstås varit inne och handlat själv vid ett par tillfällen, men ännu inte råkat på dig...

Woha! Jag är ju där nästan varje dag! :eek: Tis-Lör, 11-18. (lör 11-15) Om du letar efter någon som ser ut som min avatar lär du få leta länge :lol:
 

marmander

Well-known member
hmmm...möjligen kan du ha varit där första gången då jag spanade runt lite. När jag handlade lite rengöring, kaffe mm så var det en tjej som också hade koll på grejorna. Det är väl dags för mig att svänga förbi igen...
 

Molarin

Well-known member
I går var det en jäkla tillströmning av folk här. Har RiktigtKaffe omnämnts i nån tidning, kanske?
 

Zalve

Well-known member
Vet inte om det var via vänner eller forum,,, Det är lite svårt att hålla isär.

Tobbe_L och Plind har väl del orsaken. (HifiForum.nu)
 

Bjarne

Well-known member
Tror inte DN's artikel om Starbucks kaffe är anledningen, men något har väl triggat folk att leta sig till forumet :)

Min väg hit var dels sökmotor, men innan det ett tips från butiken Lagamati i Stockholm.
 

Molarin

Well-known member
60% fler besökare än normalt i torsdags och fredags. Ganska kraftig ökning som måste bero på något.

Skulle tro att det är någon tidning för jag hittar ingen länkande sajt i statistiken.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp