Uppsala - Barista, ett nytt hak som verkar lovande

rebbar

Active member
Ja, BFT är top of the pops. Vardein vinner dock matchen om vem som har flest kaffesorter och mest kunskap, men BFT är det trevligaste kaffehaket i Muppsala, utan tvekan. Och det finns kunskap och passion även där!
 

hahaha

Well-known member
Välkommen rebbar!

(Jag väntar väl med ytterligare kommentarer till dina bilder, tills du redigerat färdigt... :))
 

rebbar

Active member
Haha, då är det bara att dra med dig hela kompisgänget in på BFT då, så fixar vi lite art (och förhoppningsvis gott kaffe också)!
 

rebbar

Active member
Halv nio vardagar. Imorgon efter halv tio får ni njuta av min manlige kollegas fantastiska kunskaper, undertecknad far till storstan.
 

rebbar

Active member
Nja, rötterna i Norrland (närmare bestämt Pite och Lule) men född och uppvuxen i sköna Helsingborg, rostningselitens huvudstad :)
 

Musicman

Well-known member
Hej,

Kom precis hem från premiärbesök på Barista i Uppsala- strålande trevligt och mycket fint bemötande av Rebecka med manlig kollega (som jag glömde namnet på). Cappun var välbalanserad och espresson mycket mycket bra. Bland de bättre på länge faktiskt och då har jag varit runt både i Malmö, Göteborg och Stockholm. Jag kommer snart tillbaka!

Cheers,
 

rebbar

Active member
Vad glad jag blir! Det var ett sant nöje att servera er! Man blir lika tokigt uppåt varje gång det kommer in kaffeintresserade människor, mer sånt! Och som sagt - kom in om ett par månader igen så har vi förhoppningsvis bara J&N i kvarnarna! /Rebecka
 

thurfjell

Well-known member
Rebb: Den var väldigt fin. Den där skarpa känslan bak på tungan var speciell i kombination med det slinkiga på mitten av tungan... Hepp!
 
Topp