Stockholm Kaffekarta STHLM

JAS

Active member
Som boende i glesbygd blir det inte så många besök i Stockholm, men jag har ett par favorithak som jag brukar försöka passera till och från Arlanda Express. I regel Sosta.
Nu finns det ju många tips på bra kaffeställen här, men det är inte alltid man har namnet på själva stället eller gatan lagrat i huvudet eller i smartphonen. Visst, Enirokartor finns, men det vore snyggt att ha infon samlad och lättöverskådlig.

Så, min fundering är - kan någon av alla grafiska designers som häckar på detta forum (fördom, ja, men säkert sann...) sätta ihop en liten översiktskarta med habila kaffeställen? En pdf att skriva ut eller ladda hem och ta med nästa gång man ska ta sig från punkt A till punkt B och snabbt kan se vilken omväg som kan vara värd att ta.

Det här gäller givetvis även Götet och Malmö.

P.S: En snabbguide till Umeå kommer här, det är inte fullt så komplicerat:
Ställ dig på Rådhustorget med näsan mot gamla Rådhuset (tinnar och torn, stort tegelschabrak, can't miss it!).
Följ gågatan åt vänster 1,5 kvarter så ligger Brobergs på höger hand. Följ gågatan till höger 1,5 kvarter så ligger News på vänster hand. D.S.
 

henkeh

Member
klockren ide faktiskt.. jag var där förra helgen och det blir alltid samma sak.. sosta på jakobsbergsgatan för espresso och sosta götgatan för en kopp capp.. helnöjd som vanligt men vore ju kul att bredda startelvan..
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,652
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp