Malmö Melvins

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Nytt ställe i Slottstaden! La Marzocco Linea står glänsande på disken och bara längtar efter att få börja arbeta.
 

Lars

Well-known member
Ligger på Lundbergsgatan längst ner på hörnet mot det lilla grönområdet. Öppnar imorgon förmiddag. Montano Gran Miscela kommer att serveras i kopparna till att börja med. Skulle också bli lite J&N så framöver, främst 5 Estate vad jag förstod. Riktigt barhäng, men även fokus på det ätbara. Lokalen såg mycket trevlig ut, med ljusa färger och mörkt trä. Ca 10 platser inne och ett 20-tal på uteserveringen.
 

Kaffemannen

Well-known member
Vem är det som startar upp det? Ny i branchen eller ny-gammal i branchen? Spännande och kul för Slottstaden att få ytterliggare en kaffebar, det finns väl bara en sedan tidigare, eller?
 

Lars

Well-known member
Jag vet inte vad han heter, men jag snackade med honom igår. Trevlig kille. Vad jag förstår är han ny i branschen (åtminstone på kaffesidan), men mycket intresserad av att lära sig. Jag tror att det har förutsättningar att bli mycket bra.
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Det var lite oklart melvins öppetider, men det borde gå att ordna. Om inte annat får vi köra en träff efter stängning. Det borde gå att ordna.
 

Kaffemannen

Well-known member
Kaffet är min bästa vän på morgonen...(och dagen, kvällen och natten :lol: )
Såg bilderna på din blogg, verkar vara ett juste ställe...
 

mrjohan

Well-known member
Blev en enkel på Melvins igår. Smaskens!
Vilket sjysst ställe.

Lars var visst också på plats när jag dök upp.. :)
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp