Funktionen med nya inlägg fungerar inte?

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Den där roliga figuren som ska visa var det finns nya inlägg är död, i alla fall i min webläsare. Någon annan som haft strul med det?

Har rensat cookies från riktigtkaffe, men ingen skillnad... :(
 

Molarin

Well-known member
folder_new_big.gif

Denna?

Funkar för mig iallafall?
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Molarin sa:
folder_new_big.gif

Denna?

Funkar för mig iallafall?

Japp, den. Den fungerar hos dig?

Crap, det betyder att felet ligger i min dator. Kanske ska starta om burken i samband med ett cookie rensande och se om det hjälper. :(

Här har man de senaste dagarna snabbklickat sig förbi riktigtkaffe på väg till andra forum och tänkt "fan vad lite folk skriver om kaffe då!", i tron om att inga nya trådar/inlägg finns... Men idag tyckte jag att det hade gått för lång tid, forumet kan ju inte ha dött heller.

Och när man kikar på datumen så ser man att det finns ju inlägg från idag! Men de blinkar inte fint som de ska... :(
 

treefinger

Well-known member
För mig buggar den ibland också, men min dator är riktigt nerlusad, så jag ska nog formatera om rackarn innan jag slår på den stora trumman.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Cheffalo sa:
Firefox. Aldrig problem. Dags att gå den där lilla kursen i grundläggande PC-användande snart, Kent? :lol:

Skulle inte tro det.

Däremot dags att starta om datorn snart, har inte gjort det är...
Jag jobbar dagligen med datorer och har 5st datorer på dynget runt, med några ton tillbehör i form av flera olika skrivare och scanners, signalomvandlare, skärmar och referensskärmar osv.

Så jag klarar mig genom de grundläggande PC-kunskaperna skulle jag tro.
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Mmmm, men helt mupp att det inte fungerar.

Har startat om datorn, rensat cookies och inget hjälper. Gick in med internet explorer för en gångs skull och ingenting där heller. För explorer borde väl alla inlägg varit nya.

Den här datorn är fan lite mupp alltså. Jag har inte varit nöjd med den från början ens, fan. USB strul som f-n osv. Crap.

Aja, då vet jag att det är min burk som är dum i alla fall. :(
 

Kaffegalningen

Brewtal kaffenörd
Hmmm, ska bokmärka den sidan. 8)

Det skumma är att när jag gick in på den sidan så ser jag... ikonen för nya inlägg! Its alive! Sedan går jag in på det forumets översikt, och får även där se att ikonen fungerar.

Sjukt. Men fungerar den nu ska man väl inte klaga. Det var nog omstarten av burken som hjälpte, det var nog några dagar sedan den startades om sist.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,467
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp