Stenqvist på G

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Hallå vänner!

Äntligen kommer jag att kunna posta här på forumet som en äkta home-barista. Känns inte en dag för tidigt.
Leksaker har kommit. Modifieringar av leksaker kommer att ske i höst.
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Mina vänner, tro mig, ni kommer att få era bildbehov mättade... 8) Vad tror ni om "dagens shot" i videoformat på bloggen med en kort recension av bönan som smakas av?
 

niad

Well-known member
Vad kan det vara när det är från Impod. Kollade deras sida och fick se en fin maskin. Är de en sån så blir jag nästan avundssjuk. Det var den enda, helt klart den enda förutom Elektran som ju till sist förförde mig som jag var inne på att köpa.
 

Asprilla

Well-known member
Stenqvist sa:
Äntligen kommer jag att kunna posta här på forumet som en äkta home-barista.

längtar du tillbaka till det helautomatiska är du välkommen en sväng till dalaplan. över en kopp helautomatiskt kan vi diskutera diverse nationalekonomiska spörsmål ;)
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Grejerna är uppkopplade. Väntar dock på en liten bänkskiva som är på G från dalarna så att jag kan ha grejerna som jag tänkt mig. Just nu står maskinen på diskbänken och kvarnen i den nuvarande kaffehörnan. Nu måste jag iväg och leka!
 

Lars

Well-known member
Man skall aldrig prova något som är bättre än det man har tänkt sig att skaffa. Det slutar antingen med habegär, alternativt ett tomt sparkonto :roll:
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Nu har jag kört ett mjölkträningspass. Det känns bättre och bättre även om det är lite tricky att få till microskummet såhär i början.
 

Senaste inläggen

Forumstatistik

Trådar
14,655
Inlägg
155,655
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp