Malmö Fidelito

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Den gamla kiosken vid Konserthuset har fått ett rejält lyft! Kul! Mer espresso åt folket. Någon som varit där? Jag ska ta mig i kragen och ta en enkel där inom den närmsta framtiden.
 

gurhan

Member
Jadå där brukar det bli en och annan espresso på väg hem från jobb faktiskt, nog den enda korvkiosken jag känner till som serverar sin mat på designer tallrikar med riktiga bestick och inte papp o plast som på sybilla ^^
Ägaren är en trevlig kille som är mycket mån om att servera bra espresso.
Rekomenderas.
 

torbjornjoh

New member
Var precis på fidelito och provsmakade deras caffe Ionia vilket var mycket bra måste jag säga, dock var miljön mindre bra med stekos av hamburgare och doft av fritös.

Duktig barista med god hand och känsla för rätta temperaturer, perfect crema på espresson och perfekt temperatur på Latte dé Barista'n (obekräftat men om smaklökarna stämmer så tycks jag mig känna igen karaktären) :)
 

fidelito

Member
torbjornjoh sa:
Var precis på fidelito och provsmakade deras caffe Ionia vilket var mycket bra måste jag säga, dock var miljön mindre bra med stekos av hamburgare och doft av fritös.

Duktig barista med god hand och känsla för rätta temperaturer, perfect crema på espresson och perfekt temperatur på Latte dé Barista'n (obekräftat men om smaklökarna stämmer så tycks jag mig känna igen karaktären) :)


Tack Torbjörn! Jättekul att läsa kunders kommentarer.

Ta gärna en titt på hemsidan, du hittar mer info om vårt kaffe där:

http://www.kaffebaren.se/

Vänliga fidelito hälsningar,


Mosse
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp