"nördträff" i Uppsala senare i höst?

jb

Well-known member
Ja bjarne, jag vet att det drog ut lääääängre på tiden än vad jag trott :)

Jag jobbar för högtryck med att både få ordning på utställningen och ett ökat varuflöde med ytterligare en agentur i sortimentet...

Men de som väntar på nåt gott... :)

Jag hoppas kunna hitta ett datum snarast.

Vill ni träffas på dagtid, kväll eller en lördag eller söndag?
De senare ger ju mer tid...
 

treefinger

Well-known member
Tänkte vaska lite liv i den här tråden igen. Ett sista försök. jb, nu har jag bara en termin kvar på min utbildning här i stan. Tror du att det finns möjlighet att nördträffen blir av innan man tar examen? ;)
 

pgojim

Well-known member
Kommer gärna på en träff om det blir någon, då jag är ganska färsk på det här med kaffe så finns det mycket o lära :D
 

Wasse

Well-known member
Låter trevligt, vet inte om jag kan bidra med så mkt kaffesnack dock ;-)

Annars kan man ju ses på valfritt "fik" för lite snack. Ja på nåt av alla de grymma espressohak Uppsala ståtar med alltså :nowink:
 

jb

Well-known member
Tänkte vaska lite liv i den här tråden igen. Ett sista försök. jb, nu har jag bara en termin kvar på min utbildning här i stan. Tror du att det finns möjlighet att nördträffen blir av innan man tar examen? ;)

Ja, jag vet, skäms på mig... :D.

Min ursäkt är att det varit ett tokigt hektiskt år som småföretagare med en rejäl försäljningsökning och jag har inte riktigt kunnat prioritera utbildningar eller för den delen träffar av detta slag även om det är det roligaste...

Jag ska kolla ett datum som stämmer in med möjligheten att också känna på våra nya maskiner :coffee:...
Är lördag eller söndag att föredra framför vardag??
 

[SH]

Well-known member
Jag ska kolla ett datum som stämmer in med möjligheten att också känna på våra nya maskiner :coffee:...
Är lördag eller söndag att föredra framför vardag??

Lördag em eller söndag vore helt klart att föredra för min del.

Måste säga att det känns lite pinsamt att man, som uppsalabo, inte tagit sig i kragen och besökt era lokaler - står ju faktiskt på er webb att ni har en utställning där... :)
 

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,720
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp