Var skall jag köpa M-203:an?

Mangan

Well-known member
Yep, nu är det beställt. Nu är det bara att hoppas på att M-203:an knäcker min nuvarande megakvarn, en C3 för 399 spänn, nyligen testad sämst i icq-kurirens test av kvarnar! :D
 

Bilagor

  • c3kvarn.gif
    c3kvarn.gif
    19.4 KB · Visningar: 18

Mangan

Well-known member
Yep, beställde min på kaffeezentrale jag med, grymt bra pris, passa på om du är sugen, priset gäller bara januari!
 

treefinger

Well-known member
Yep, beställde min på kaffeezentrale jag med, grymt bra pris, passa på om du är sugen, priset gäller bara januari!

Brukar vara så.. sedan gäller det bara i februari, bara mars osv.. så var det i alla fall när jag köpte min Gaggia från utomlands..

Grattis till ett bra köp iaf.. :)
 

mysiskatten

Member
ok nu har jag också beställt denna 203a från kaffeezentrale.de men hur ska man betala denna apparat fick två mail + ett med en PDF(en massa babbel ja inte riktigt fattar)

Tror iallafall att jag måste sätta in pengar på något konto innan de kan skicka den? hur gjorde ni som också köpt den från kaffeezentrale.
 

Mangan

Well-known member
Arrrrgh....har precis fått hem åtskilliga väldoftande bönpåsar från coffeenet. Men kaffeezentrale har inte skickat kvarnen än.
Vill mala... :D
 

augusto

Well-known member
En 203a för 149 euro inklusiv porto?

Synd att de inte finns Rancilio Silvia för samma (proportionellt) rabatterade priset i Tyskland. Eller finns det?
 

rhide

Well-known member
Så har du fått kvarnen än? Skiljer den tyska varianten sig något från dem man köper av Cheffalo? :p
 

blouis

Active member
Men nu då?

Fasen, nu verkar det som det är slut på sötebrödsdagarna på Kaffeezentrale... Det jag kommer fram till är att M-203:an nu kostar 199 euro inkl frakt. Ingen som känner till något ställe som är billigare/bättre att köpa ifrån nu?
 

Forumstatistik

Trådar
14,657
Inlägg
155,659
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp