Var köper jag en Elektra Micro Casa bäst?

niad

Well-known member
Har sett att det finns flera utländska firmor som säljer över nätet. Det är till och med fraktfritt till Sverige för det blir ju en liten nätt summa trots allt. Ett ställe jag tänker på är "espressocoffeeshop.com". Har någon handlat därifrån? Jag tänkte i första hand dock kolla om ni vet någon handlare i Sverige som säljer dessa maskiner.
 

Molarin

Well-known member
Jag tror att jag såg en sådan på Lilla kafferosteriet i Malmö. De hade blandat utbud av maskiner, från Melitta till Elektra.
 

bobby orlando

Active member
niad sa:
Ett ställe jag tänker på är "espressocoffeeshop.com". Har någon handlat därifrån?

Jag köpte Silvia och Rocky från espressocoffeeshop.com. Svarade snabbt på frågor via mejl och jag hade maskinerna levererade till min dörr 1½ dag efter beställning.

Jag har inte haft några problem med maskinerna och kan därför inte uttala mig om deras service vid garantiärenden.
 

niad

Well-known member
Verkar ju definitivt vara rätt ställe att gå till om man skall beställa över nätet. Tack för infon.
 

caveman

New member
Jag bumpar denna tråd då jag själv står inför ett köpbeslut av denna vackra maskin! (Dock avser jag "Micro Casa Leva" varianten)

Var hittar men den i en svensk (nät)butik? Det enda alternativet jag hittat (genom prisjakt.nu) är ju absurt dyrt jämfört med om man skulle importera den från t.ex Tyskland. Jag har också skådat den tidigare på NK i Stockholm, dock till NK-priser och endast i helkrom-varianten (är ute efter varianten i mässing/krom).

Är det någon som har sett den för runt 10000SEK i en butik i Stockholm på sistone?

Tacksam för svar!
 

Forumstatistik

Trådar
14,666
Inlägg
155,715
Medlemmar
19,363
Senaste medlemmen
IsseBisse
Topp