Vill du öppna egen kaffebar?

Vill du ha egen kaffebar?


  • Totala väljare
    50

larjo11

Well-known member
Tja, whiskyföretaget bildades 2005 och snart är det dax att köpa in kokare så... Huvudsaken är att man börjar och tror på de man gör ;)

Lite OT men en annan av mina prylsporter:
Tog ju några år för de i Mackmyra, som ligger himla nära Gävle, att få ut nåt på Bolaget.
Har lite whisky som väntar på tappning som har gått genom kokaren i där :)
 

Englund

Well-known member
Härligt! Grattis! Ska du köra renodlad kaffebar eller blir det försäljning av bönor, koppar mm?
 

linken

lilla Kaffe & Chokladhandeln
Öppnar du en bar ska jag åka till Borås för en enkel....(löfte),samt ev. hjälpa dig lite en dag.
Hoppas att du får till det hela!
Har du funderat på strot eller litet ställe? Kaffebar eller café? Kaffe & choklad?
Har du sagt A får du säga B....;)

Hur som helst så lycka till David!
 

GLC

Well-known member
Grattis Molarin. Om jag nånsin har vägarna förbi Borås så lovar jag att stanna till på en ristretto. Lycka till med allt.
 

Ernst

Well-known member
;) Jag kommer att vara i Borås och spela boule-SM vecka 30. Har du öppet då, Molarin?
 

Ernst

Well-known member
Ajaj. Hur ska jag då klara veckan! Jag tar med Brasilian i bilen... :)

PS. Härliga semesterplaner! Har du husvagn eller?
 

Molarin

Well-known member
Det kan ta nåt år innan lokal som duger för mig dyker upp. Jag har ingen brådska. Behöver samla pengar också ju... Vet ni vad en kvarn kostar??? :eek:hmy: (Eller.. Eh.. Ja, det har jag ju en redan)
 

chutzpah

Well-known member
Jag letade i två år innan jag hittade min lokal. Tittade på dussintals, men alltid något som inte stämde!
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,669
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp