The Lounge, Falkenberg

Erhard

Well-known member
Idag var jag inne med hela stora familjen. Fick serverat en vackert marmorerad dubbel, en välsmakande cappuccino, fantastisk muffins och en 50/50 (i kopp, inte i glas!) som bonus.

Allt avnjöts i strålande sol och det går inte att undkomma att man kände sig lite som VIP när DC kom med bonuskoppen. :)

Tackar å det varmaste!
 

TTobbe

Well-known member
F-n att man missa detta ställe. Lunchade i falkenberg på harrys för två veckor när jag var på väg till göteborg från skåne.:angry:
 

Large

Well-known member
Var inne en sväng idag på hemvägen från Lund och jag blev lite besviken på kaffet måste jag säga. Jag beställde in en cappu och det var iofs inget fel på den, troligtvis den bästa du kan hitta i Falkenberg, men heller inget att minnas. I jämförelse med Nesta i Lund så var kaffeupplevelsen högst medioker.

Räkmackan däremot var riktigt smarrig. Totalbetyg: Väl godkänt.
 

Zalve

Well-known member
Rämackan gick inte av för hackor..

Var förbi idag och skulle handla lite kaffe, inför en tur söder ut,,,
Stängt,,,inte för att timman var sen, men det satt papp för alla fönster.

Så var det med det.. Tyvärr.
 

larjo11

Well-known member
Det var ju tråkigt att de stängde. :(

Saxat från hemsidan:
"Vi lämnar nu den publika serveringen och stiger in i våra konsultfirmor till 100% och på så sätt fortsätter att laborera och operera i smakerna värld. "
 
M

Medlem14302

Guest
"DC, jag hoppas inte det här äventyrar ett BC2010 på något sätt.. "

Nejdå!

Vi ses nog bakom en nybyggd kaffebardisk inom kort och även på Barista Cup!

Men just nu är det www.smakpatrullen.se som gäller för mig och mer tid att hänga runt med de vänner jag har efter dygnet runt jobb med kaffe. Alltså alla på riktigtkaffe.se & bloggarna. =)
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp