Bilder på våra kaffehörn / maskiner. :)

C

crema

Guest
kanske inte så stiligt. men så här ser det ut hemma hos mig just nu
kaffe hörna/mekarhörna
picture.php
 

Musicman

Well-known member
Åh herregud vilket paradis!!!! Men jag tror inte en köttyxa räcker i mitt fall om jag hade den där setupen....;-)
 
C

crema

Guest
jisses, och jag som befarar klagomål på storleken när jag växlar upp från Classic till La Scala -Aida.
Hur stort kök har du ?

som du ser så är det inte klart det skall bli min bar när jag någon gång blir klart men det kommer en massa nya projekt i mellan.
 

danwi

Well-known member
Två tvågruppare är definitivt något för den med seriöst kaffesug :D Imponerande maskinpark att ha hemma. I vårt kök finns plats för en Dalla Corte Mini och en kvarn... Men då tar det upp en tredjedel av bänkytan...
 

hrbrun

Well-known member
Två tvågruppare är definitivt något för den med seriöst kaffesug :D Imponerande maskinpark att ha hemma. I vårt kök finns plats för en Dalla Corte Mini och en kvarn... Men då tar det upp en tredjedel av bänkytan...

dags att lägga upp en liten bild låter det som... :) jag vet ju att du har en kamera, och att du vet hur man hanterar den..!
 

danwi

Well-known member
Det går att ordna, ska bara komma hem till maskinen först. Jag befinner mig på "fel sida" av Sverige (dvs. Göteborg) just nu. Ingen nackdel iofs, besökte da Matteo för eftermiddagsespresson :D
 

Gholam

Well-known member
Tack allihop! Jag hade tänkt göra en uppackningstråd men blev uppstressad av de där hemma som var sugna på kaffe att jag hoppade över fotandet. Det blev bara ett foto när allt väl stod på plats.
 

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,720
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp