Glad Midsommar!

wesaft

Well-known member
Tänkte passa på att önska en trevlig helg, jag ska åka till en stuga nära Kalmar, slappa kolla på fotboll, öl, snaps, sill, goda tider.

Jo, tack för ett skönt forum Molarin.

PS. På onsdag ska jag på intervju hos Noventus, vet inte hur deras kaffe är men jobbet verkar roligt :) DS.
 

charlotte

Active member
Glad midsommar!

Och tack för ett underbart forum! :D

wesaft: Ett stort lycka till på intervjun. Jag håller tummarna, så här programmerare emellen.
 

kaleii

Well-known member
Glad midsommar govänner!

Själv smiter jag ut i skärgården imorrn bitti och blir borta resten av helgen.
Då ska jag stänga av min Giotto för första gången på tre månader.

Känns nästan lite nervöst :lol:
 

Molarin

Well-known member
Jag ska sitta hemma och spela tv-spel på midsommar. Om inte frugan sätter stopp för det... Men först ska jag fira födelsedag. Ett år till 30 nu, usch. :(

Ha det så kul i regnet allihop!
 

mårris

Well-known member
kaleii sa:
Glad midsommar govänner!

Själv smiter jag ut i skärgården imorrn bitti och blir borta resten av helgen.
Då ska jag stänga av min Giotto för första gången på tre månader.

Känns nästan lite nervöst :lol:

Stänga av den? DU E GALEN! tänk om du får nä-nu-jävlar-pallar-jag-inte-den-här-jävla-midsommar-i-skärgårdsidyllen-panik och måste åka hem mitt i helgen för att få lite anständigt kaffe! tar ju flera timmar att få igång den!
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Är du så liten, Molarin? Jag är 1½ år bortanför de trettio och jag kan bara säga, Det blir bara bättre och bättre! 8)
GRATTIS!!

Wesaft, kolla gärna på fotboll, men drick snapsen för bövelen :lol:

Jag och tjejen åker ikväll till föräldrarna bortöver och chillar några dagar. Ska bli oerhört skönt. Stor trädgård, tystnad, god mat, god dryck, gott kaffe, gott gott gott. :)

Trevlig Midsommar allihop! Drick inte för mycket nu...
 

Molarin

Well-known member
Med lite enkel matematik skulle du kunna räkna ut att jag skulle fylla 35 i dag, j:son. Men födelsedagen är inställd till förmån för midsommarfirande. 34 ett år till, alltså...

Glad midsommar, alla!
 

SirGrunge

Well-known member
Glad midsommar allihopa och grattis Molarin :)

Själv har jag inga som helst planer utöver en bok i hemmets lugna vrå
 

svartvest

Well-known member
Glad midsommar! Jag drar på mig jackan idag och får sommar känslan via kaffet idag...vad det blir...nekisse, maragogypte...
 

pwrdesign

Well-known member
Hälsar också glad midsommar, om än lite sent!
Aeropressen och 3 påsar bönor åkte med ut till skärgården. Kan tillägga att jag fått stått och göra kaffe hela mornarna. Det vanliga bryggkaffet nedgraderades :)
 

awol

Well-known member
Glad midsommar! Kaffeförrådet börjar bli oroväckande tomt här hemma, får börja ransonera de kvarvarande bönorna om jag ska klara mig över helgen.. Eller köpa fulbönor på ICA. :-\
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,464
Medlemmar
19,330
Senaste medlemmen
Klosse
Topp