Italiensemester!

Vad gör ni i sommar?

  • Åker till Italien så klart!

    Röster: 0 0.0%
  • Stannar i Sverige...

    Röster: 0 0.0%
  • Åker på espressosafari i Stockholm

    Röster: 0 0.0%
  • Spar semestern till senare

    Röster: 0 0.0%
  • Semester, vadå?

    Röster: 0 0.0%

  • Totala väljare
    0

jb

Well-known member
Så tar man familjen och drar till Italien någon vecka... 8) 8)

Milano (bara jobba lite)... Conegliano (bara jobba lite)... åsså en vecka i Rimini. Sol, bad, vino rosso, massor av god mat och möjligen någon caffè ;)

Kanske några fler koppar till samlingen, tillsammans med allt vin i den tunga resväskan på vägen hem :lol:

Skön sommar på er alla...
 

jb

Well-known member
Oavsett vad ni tar er för i sommar så hoppas jag ni får det jätteskönt och kanske får en chans att njuta av någon god espresso, caffellatte eller annan spännande kaffedrink... ;)

Efter sommaren vore det kul med lite "kafferappot"...
 

mårris

Well-known member
sommar och sommar.... i början av september blir det en jobb/nöjestrip till italien, antagligen en snabbis veneto/chianti/nånstans i abruzzo + en sväng i apulien. skönt!!!
 

kaleii

Well-known member
Jag vill (vill VILL VILL VILL VILL) åka tillbaka till Bologna eller Milano i sommar, men jag måste spara pengar till bröllopet i Augusti (och bröllopsresan nästa vår).

Får försöka ta mig till Italien nästa sommar i stället :(
 

mårris

Well-known member
bröllop är ett väldigt effektivt sätt att göra av med pengar, gift er i smyg i italien istället ;)
 

mrjohan

Well-known member
Början av september är det Kampanien som gäller..
Ska bli en hel del kaffedrickande då! 8)
 

kaleii

Well-known member
mårris sa:
bröllop är ett väldigt effektivt sätt att göra av med pengar, gift er i smyg i italien istället ;)

Hennes släkt i Lucera skulle nog inte bli så glada om vi gifte oss i Italien utan att berätta det för dem ;)
 

Lars

Well-known member
Stannar i Sverige i sommar. Det är ändå för varmt för mig i Italien på sommaren. Däremot kommer vi att åka dit en vecka i slutet av september. Dock inte klart exakt var.
 
Topp