Sidan 444 av 459 FörstaFörsta ... 344394434442443444445446454 ... SistaSista
Resultat 3 545 till 3 552 av 3670
    Citat Ursprungligen postat av BloodyMezzo Visa inlägg
    Det var där och då jag köpte dem. Nära södra station i sthlm. De hade slut på cappuccinokoppar så det blev några begagnade sådana och nya espressokoppar. Nu har jag precis beställt fyra av deras carnivales cappuccinokoppar från nån sida på nätet. Kostade bara nittio kr per kopp med fat. Billigt tyckte jag.
    Tycker deras carnivaleskoppar är snygga men alldeles för små för min smak, de borde göras i samma storlek som de största not neutral, tror de är 36
    coffeerookie på Instagram

Citat Ursprungligen postat av kafferookie Visa inlägg
    Tycker deras carnivaleskoppar är snygga men alldeles för små för min smak, de borde göras i samma storlek som de största not neutral, tror de är 36
    Har aldrig sett dem irl. Är de mindre än de vanliga J&N-kopparna alltså?

Deras espressokoppar tycker jag är en aning små. Använder cappuccinokopparna mest för americano.

ImageUploadedByTapatalk1443453549.281117.jpg
    Nötig och mjuk, faller mig i smaken både genom AeroPress och Clever Drip.

Citat Ursprungligen postat av BloodyMezzo Visa inlägg
    Har aldrig sett dem irl. Är de mindre än de vanliga J&N-kopparna alltså?
    Nej de är som de vanliga j&nkopparna, 18 rtor jag.
    coffeerookie på Instagram

Rostade det sista i en omärkt påse jag hade liggande hemma. Misstänker att det är en sydamerikan, förmodligen brasilianare.

Orocrema! Ett av de bättre kaffen jag köpt av Kaffeexperten. Jag är dålig på att beskriva smaker men den känns med mångbottnad än flera av deras andra espressokaffen. Hittar fler nyanser liksom. Tycker en del av deras kaffen varit lite platta. Mycket crema, av lite mörkare slag.

Senior Member
    Reg.datum
    aug 2011

Laddat upp med Örebro Blend från Pennybridge roasters. Sällan den slår fel!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •