Fler bilder

Tobias

Well-known member
Dålig fart på albumfronten, dra ert strå till stacken vi vill se (iaf jag) underverken....
 

treefinger

Well-known member
Jag tycker albumsektionen är otroligt rörig. Får huvudvärk när jag går in dit. :(

men posta gärna här :)
 

treefinger

Well-known member
Molarin, problemet kvarstår för mig, men jag har kommit på vad det beror på. Sidan är helt enkelt inte kompatibel med firefox. :(

Det beror tydligen på vad man använder för webläsare. Jag testade precis att använda internet explorer och då såg album-sektionen förträfflig ut, kanonbra.

 

andcar

Well-known member
-Låter helt klart som Treefinger har fått för lite äpplen! ;)
"An apple a day keeps the doctor amay." - dvs det är nyttigt med äpplen. Allt rullar iaf fint hos mig med mitt "halvätna" äpple. :)
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Inget äpple här, funkar hur bra som helst ändå.
Det är nog nåt fel på din hårddisk, eller nån inställning.
 

archenti

Well-known member
hmm jag kör äpple men ibland kan jag inte se en enda bild.. startar jag dock om safari funkar det ett tag igen :(
 

andcar

Well-known member
Nu börjar vi väl nästan hamna lite OT här. ;)

archenti: Testat att rensa caschen och kasta inställningfilen till Safari? (~/bibliotek/preferences/com.apple.safari.plist) Det kan hjälpa när Safari strular lite.

Sen kan jag meddela att jag i natt innan jag gick från jobbet fyllde på med bilder i tråden Kaffeträff i Umeå. Hade först tänkt lägga upp dem i albumfunktionen men hittade inte hur och om det är möjligt att lägga upp dem i ett eget album med ett passande namn, tex Kaffeträff i Umeå.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,469
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp