Skulle du köpa en RiktigtKaffe-tröja?

Skulle du köpa en RiktigtKaffe-tröja?


  • Totala väljare
    11

Molarin

Well-known member
T-shirt i bra kvalitet.
Tryck i bra kvalitet.
Stilrent med diskret RiktigtKaffe.se-tryck.
Pris på 150 kr
 

snaggvovve

Well-known member
Hellre en piké...men naturligtvis kommer jag att köpa en T-shirt om det blir aktuellt. Glöm bara inte att erbjuda storlekar även för storväxta människor...
 

supinum

Well-known member
Nu börjar jag också vilja ha en piké, fast jag inte vet hur en piké ser ut. men det låter lite mer classy än en sketen t-shirt. Hur ser en piké ut? Vad snackar vi för matrial då?

/mvh David
 

Large

Well-known member
Klart grabben vill ha en piké. För mig tenderar T-shirts att hamna under andra plagg och då är det ju ingen vits att köpa en RiktigtKaffevariant om den ändå inte syns.
En keps av bra kvalisort hade inte varit fel tycker jag. Det är verkligen svårt att hitta bra kepsar utan golftryck på och jag vägrar av ren princip att göra reklam för golf.

Eller varför inte en pin. Den kan man ju ha till alla möjliga plagg 8) .
 

treefinger

Well-known member
t-shirts tenderar ju att vara rätt skumma när det gäller passform. Piké brukar sitta snyggare, om man nu bryr sig om stil förståss ;)
 

Molarin

Well-known member
Nu verkar det som att jag hittat en hållbar lösning. Räkna med att kunna beställa innan lönen är slut.

När det gäller kläder... Vad är det för färger som önskas? Är det svart som gäller? Khaki? Brunt? Lila med gult tryck?
 

supinum

Well-known member
Molarin sa:
Nu verkar det som att jag hittat en hållbar lösning. Räkna med att kunna beställa innan lönen är slut.

När det gäller kläder... Vad är det för färger som önskas? Är det svart som gäller? Khaki? Brunt? Lila med gult tryck?
Svart funkar ju alltid. Problemet är just att alla insett det varför hela landets befolkning ofta ser ut att ingå i samma begravningsfölje. Men frånsett den lilla detaljen så är ju svart aldrig fel. Men jag böjer mig så gärna för grupptrycket. :)
 

andcar

Well-known member
Kan nog leva med Khaki också, får väl bara tänka på att inte ta den t-shirten OM jag skulle få för mig att ta på mig några gammla chinos. ;) Men svart går väl alltid hem + att kaffefläckar syns väldigt dåligt. :lol:
 

archenti

Well-known member
Låter som en trevlig idé, kommer kaffekoppen vara med i trycket eller är det text varianten som gäller?
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Svart!
Kanske också ett par schyssta svarta boxershorts?? :lol:

Smaken är som baken, piké har man väl oftast bara som jobbplagg eller? Hellre en t-shirt av bra kvalitet. Kör oftast med t-shirt och oknäppt skjorta på sommarn.
 

Nickeh

Well-known member
T-shirt med bra passform skulle vara klockrent. Skulle helst av allt vilja ha en vit med loggan som är här på forumet med koppen och texten under. Gärna placerad på något lite mer spännande ställe än mitt över bröstet eller bara på ryggen...

T.ex. längst nere till vänster, ovanför höften så att texten sträckers sig en bit bak på ryggen och kaffekoppen håller sig på framsidan.
 
Topp