Skulle du köpa en RiktigtKaffe-tröja?

Skulle du köpa en RiktigtKaffe-tröja?


  • Totala väljare
    11

supinum

Well-known member
Molarin sa:
Jag har just beställt! :)
ristretto_t-shirt.jpg
 

treefinger

Well-known member
Aah.. va kul! Finns ju hur mycket som helst! Gillade förklädet (stavning?) också! Vad ska man ta, vad ska man ta?
 

Molarin

Well-known member
supinum sa:
Det hade vatt fint med kopp-loggan också men jag tyckte den för stor på de tröjor som hade den.

Det tycker jag med. Men när man skär ut trycket i vinyl så får det inte bli för små detaljer. Tyvärr är det bra eller billigt som gäller. Detta är det bästa alternativet om man vill komma så nära både bra och billigt som möjligt.
 

supinum

Well-known member
andcar sa:
treefinger sa:
Vad ska man ta, vad ska man ta?
-Allt! :D
Kan bli lite dyrt det här... Men vem har sagt att riktigt kaffe ska vara gratis. :lol:
Det känns lite problematiskt att så lite som en tia eller två går till forumet. Poängen är ju ändå att herr Molarin ska orka dra det här forumet några varv till.
Jag hade hellre köpt en t-shirt för 150 spänn där en hundralapp gått till 'saken'
 

andcar

Well-known member
Jag tror nog att David (aka Molarin) även kan tänka sig rena ekonomiska bidrag om det finns sådana önskemål.
 

Molarin

Well-known member
andcar sa:
Jag tror nog att David (aka Molarin) även kan tänka sig rena ekonomiska bidrag om det finns sådana önskemål.

Sajten kostar inte så farligt mycket. På ett år blir det i dagsläget runt 600:- och om vi växer till det dubbla måste jag iofs uppgradera webbhotellet men det är inga stora pengar.

Som det ser ut i dag så klarar vi oss faktiskt gott på enbart Google-annonserna. Intäkterna på tröjorna kommer troligtvis att bekosta en tävling... ;)
 

supinum

Well-known member
Molarin sa:
andcar sa:
Jag tror nog att David (aka Molarin) även kan tänka sig rena ekonomiska bidrag om det finns sådana önskemål.

Sajten kostar inte så farligt mycket. På ett år blir det i dagsläget runt 600:- och om vi växer till det dubbla måste jag iofs uppgradera webbhotellet men det är inga stora pengar.

Som det ser ut i dag så klarar vi oss faktiskt gott på enbart Google-annonserna. Intäkterna på tröjorna kommer troligtvis att bekosta en tävling... ;)
Jag är nog lite fartblind från liknande resonemang på 99mac, som ju är marginellt större.:)
 

andcar

Well-known member
Molarin sa:
Snygg! :D Och där försvinner det ännu mer pengar... Lite trist att pengarna försvinner på kläder och inte bönor men det är smällar man får ta! Måste ju ha kläder också. ;)
Kul med tävlingar!
 

Cheffalo

Hedersmedlem
ps
Sortimentet verkar variera beroende på när man går in och kollar? Ena gången fanns mugg, andra gången var den borta.
 

Molarin

Well-known member
Bläddrar du i menyn till höger så ligger den under "prylar".

På förstasidan ser man bara de senast inlagda varorna.
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,673
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp