Var i Stockholm köper jag pappersmuggar för latte?

Taz_1999

Member
Ibland vill jag ta med mig en latte från min egen maskin och vill inte använda en termos, saknar alltså pappersmuggar eller plastmuggar för latte. Någon som vet var man köper den lite större storleken på detta i Stockholm?
 

LL

Well-known member
Om du inte kan hitta något som funkar i den vanliga mataffären så är dte nog dessvärre nån kontorscash eller liknande som gäller.
 

archenti

Well-known member
Cheffalo sa:
Kan kolla med mina kollegor i Stockholm. Jag har, på mitt jobb, här i Göteborg.

Det vore super då jag funderat på att skaffa sådan. Bra att ha om man vill ta med sig sin latte eller liknande ner till Årstaviken för en fika i sommar :)
 

ive

New member
Jag hittade såna muggar på Martin Olsson i årsta, man kan köpa dem i förpakningar om 50st. :D
 

Taz_1999

Member
Kan komplettera och återaktivera denna tråd med att jag idag fick ett email från min kontorsleverantör Quill http://www.quill.se/ med rea på pappersbägare! (Det är rea på pappersbägare med öra, bruna 18 cl och det är även fraktfritt denna vecka.).

Lite letande ledde fram till att jag hittade sådana lite större lattemuggar jag var på jakt efter för tex take away på morgonen:

25 cl pappersbägare, 50 st, 49:-
lock till 25 cl pappersbägare, 100 st, 45:-

35 cl pappersbägare, 50 st, 59:-
lock till 25 cl pappersbägare, 100 st, 69:-

Priser är ex moms och frakt, men som sagt, det är fraktfritt denna vecka.

Jo, sökordet hos Quill är just pappersbägare och inga varianter. :)

Här är några synonymer så denna tråd går att hitta: pappersbägare, pappbägare, pappmuggar, pappersmuggar, take away bägare, take away muggar. :)
 

nisseAC

Member
Jag rekomenderar nog också monteriva. Om du går till deras butik/lokal på "Reimers" så får du säkert köpa det antal som du vill också (de är grymt bra att ha att göra med) :)
 

Forumstatistik

Trådar
14,658
Inlägg
155,673
Medlemmar
19,355
Senaste medlemmen
peter.ohlsson
Topp