Veckans fikalåt

Cheffalo

Hedersmedlem
Just nu, The Jacques Lassiers Trio. Fransk Jazztrio. (Kända för att på ett smart och snyggt sätt jazza upp gamle Bach)
Vågar jag mig tillbaks här nu? :?
Svårt att hålla sig borta från postandet...
 

Molarin

Well-known member
Jacques Loussiers heter de faktiskt!

Komma här och stava fel, vad är det för jäkla sätt! ;) Soft musik var det iallafall. Passar bra med en rosa fluffdrink.
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Tänkte väl på Lassie... :lol:
Märkligt, har idag faktiskt skickat tjejen till systemet för att hamstra roséviner för sommarens ljumma balkongkvällar. Ja, det ligger kanske något i det du säger ;)
Nu är det dock Gnarls Barkley på.
 

wesaft

Well-known member
Idag fikade jag till Cosmoskva - Milch Attack, är väl klassat som lo-fi, men med skönt sväng.
Var i Karlstad i helgen, kan komma med recension på studentkorridorkaffet, gansak gott trots allt ;)

Vilken musikblogg snackar vi om?

PS. hehe, vilket snack det var i helgen kring dig Cheffalo :) satt där med gapande mun och läste. DS.
 

Tobias

Well-known member
Fikalåtar eey ok En given "EST - When God created the coffeebreak" ;) Eller vad som helst med Django Reinhardt lite mjukt i bakgrunden.....allt med Jazztio i namnet eller som benämning :D
 

LL

Well-known member
Latte från Matteo på jobbet och Doris i bakgrunden som jazzar loss med "Did you give the world som love this morning, baby"
 
Topp