Aptitretare

Tobias

Well-known member
Var i sthlm idag och var inne på kaffemaskinens nyöppnade butik på ringvägen i hopp om att få jämföra giotton och junior plus. döm av min förvåning när inte giotton fanns inne. Nåväl provkörde BFC:n och den ser lovande ut. kändes oerhört stabil.

För att hålla ångan uppe köpte jag en tamper. en impod esclamativo, tyckte den var svinsnygg och så låg den bra i handen....

Har ingen direkt fråga ville bara meddela att jag snart, snart är där...bland alla hemmabaristor :D
 

Molarin

Well-known member
hemmabarista eller hembarista? Det är frågan. Väldigt offtopic fråga men likväl en fråga.

Visst känns en dyr tamper bra i handen? :)
 

Tobias

Well-known member
Jag skrev hembarista först, ändrade ändrade tillbaka och ändrade igen, inget känns rätt. Tänkte sedan, hembarista? jobbar uppenbarligen på ett hem....(givet eller hur) en hemmabarista däremot jobbar hemma...

Ja en dyr tamper är en bra tamper hehe jag ser det som en tidig födelsedagspresent, kommer bli förvånad när jag öppnar och ser den :D
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Nej, vad tossigt! Det har kanske inte hunnit komma nån Giotto till Ringvägen? Nåväl, huvudsaken att du fick känna på en av dom, så länge. Annars hade du kunnat ta dig till Roslagsgatan (eller Göteborg! *s*)
Hoppas du kan göra en ny vända snart!

Grattis till riktigt trevlig tamper, och Grattis på födelsedagen! 8)
 

Tobias

Well-known member
Hade inte tid med roslagsgatan tyvär, och jag hade inte vägarna förbi göteborg igår heller :) men det ska väl bli nån gång i sommar tänkte jag väl! om jag kan hålla mig så länge...
 

Forumstatistik

Trådar
14,652
Inlägg
155,632
Medlemmar
19,353
Senaste medlemmen
Massor
Topp