En sann entusiast? (video)

JvD

Well-known member
Tack treefinger, så var den morgonen förstörd. Otäckt, riktigt otäckt. Krypningar i kroppen och magen ville vända sig ut och in, det var min reaktion. Kunde knappt inte titta slut på den. Ruskigt! Det värsta jag sett på riktigt länge. Kan inte ens sluta tänka på det, aaahhh... la la laa laaa hockyfrilla, allsång på skansen och bollibompa, försök tänka på något annat.. la la la...
 

treefinger

Well-known member
JvD sa:
Tack treefinger, så var den morgonen förstörd. Otäckt, riktigt otäckt. Krypningar i kroppen och magen ville vända sig ut och in, det var min reaktion. Kunde knappt inte titta slut på den. Ruskigt! Det värsta jag sett på riktigt länge. Kan inte ens sluta tänka på det, aaahhh... la la laa laaa hockyfrilla, allsång på skansen och bollibompa, försök tänka på något annat.. la la la...


Hahaha, jaa! Jag skrattar så jag gråter när jag läser din reaktion. Visst är det helt otroligt vad internet kan ställa till med? Jag antar att detta är priset man får betala för dess öppenhet.

Men visst är det svårt att sätta fingret på det, vad som gör att det är så skadat?
 

treefinger

Well-known member
Jag gillar då han omsorgsfullt men bestämt gnider bort kaffepulvret från teskeden samtidigt som han förklarar att han minsann inte vill ha kaffepulver i sitt socker.

*ryser*
 

Lars

Well-known member
Praise the lord!

Säger som Basil Fawlty "If you mention the good lord once more, I'll put you closer to him..." (med reservation för att citatet inte är 100% korrekt)
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,463
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp