Vem är den välkände baristan?

Molarin

Well-known member
Spänningen tätnar. Om man ringer till dem så vet de inte vem han är! De kanske vet det om en timma så jag ska prova att ringa igen.
 

LL

Well-known member
Lite udda kan tyckas att annonsera att en "känd barista serverar" om man inte vet vem det är?!

Fast de kanske inte vill avslöja det...hmm.
 

zix

Well-known member
Vild gissning: Torkel från da matteo? Han jobbar väl på Kahls numera (om han fortfarande är där).
Eller så är det nån barista från det där fiket strax nedanför Borås Konstmuseum...
 

Molarin

Well-known member
zix sa:
Vild gissning: Torkel från da matteo? Han jobbar väl på Kahls numera (om han fortfarande är där).
Eller så är det nån barista från det där fiket strax nedanför Borås Konstmuseum...

Vad är det för fik? Tant Grön? Kan de göra kaffe?

Izzespresso, Bakgården, Textil, Bistro Caffé latte, deli etc, Café 1800 eller Kaffeakademien?
 

zix

Well-known member
Molarin sa:
zix sa:
Vild gissning: Torkel från da matteo? Han jobbar väl på Kahls numera (om han fortfarande är där).
Eller så är det nån barista från det där fiket strax nedanför Borås Konstmuseum...
Vad är det för fik? Tant Grön? Kan de göra kaffe?
:D
Nä, inte såvitt jag vet... De andra har jag aldrig ens varit på. Vilka av dem är bra, Molinarin? Om man skulle hinna till något av dem nästa gång man är i Borås.
 

Molarin

Well-known member
Jag har faktiskt bara provat Izzespresso och de ska du akta dig för. Värsta tänkbara inferno-blask. Deli etc och Textil (samma ägare) borde vara bäst.

Deli etc ligger vid busstorget och Textil på ÖsterLånggatan i STUKs lokaler.
 

zix

Well-known member
Huga för Inferno-blasket. Det har vi på flera ställen i Göteborg också. BLä!
Tack för tipsen!
 

Molarin

Well-known member
Nu har vi kommit så långt att vi vet förnamnet. Patrik.

Någon som kan fylla på med mer info då? Patrik Lundén på Bergstrands?
 
Topp