Vilka andra forum hänger ni på?

Cheffalo

Hedersmedlem
Med tanke på mitt botanikintresse är jag med på ett annat forum rörande en specifik växtfamilj, men jag tänker nog inte säga mer än så. Jag vill inte framstå som en riktig tönt, än... 8)
[samt under stundom ett rörande en alldeles speciell sorts musiker, som även den ska hållas i det fördolda...]
 

Ante

Well-known member
Cheffalo sa:
Med tanke på mitt botanikintresse är jag med på ett annat forum rörande en specifik växtfamilj, men jag tänker nog inte säga mer än så. Jag vill inte framstå som en riktig tönt, än... 8)

I så fall är vi två, har jobbat för en svensk blomsterhandel i 5 år nu (3 år i butik och de 2 senaste på lager och inköp mm.)

On Topic:
www.dvdforum.nu
www.fotosidan.se

är väl dessa två som jag besöker frekvent förutom Riktigt kaffe
 

Henrik

Administrator
Forumpersonal
Jag hängde mycket på www.dvdforum.nu för några år sedan. Idag är forumintresset svalnat ganska mycket. Eller så är det intresserna som har svalnat på grund av att man pluggar hela dagarna.
 
Jo... den goda pratbyrån finns ju alltid. Försöker att komma bort därifrån :)
Och så grafisktforum.org och bold.se och cgtalk.com

Bara nerdforum :oops:

/Alice
 

daggen

Active member
motorfordonr: raceplats.se zatzy.com sporthoj.com atvcenter.se
hifi: selleri.de
kaffe: här såklart coffeegeek.com home-barista.com
fuffens: flashback.info
 

LL

Well-known member
Förutom Riktigt kaffe då så är väl bold.se det forum jag huserar mest på.

Inget forum men en blogg väl värd att läsa är :
bloggfrossa.blogspot.com
 
tips på andra njutningar

jag är till och från aktiv på sveriges största cigarrforum www.carlscorona.com/forum/

Jag gillar allt som har med förhöjande av livskvalitet att göra som kaffe, cigarrer, whiskey och hifi. Jag är nybörjare när det gäller kaffe, men cigarrer har jag hållit på med i några år nu.
 

[SH]

Well-known member
Själv håller jag till på dessa forum:

IDG's Eforum - inte så aktiv där längre även om jag är moderator...
webForum - kollar förbi där regelbundet, skriver lite ibland.
 

Molarin

Well-known member
Nu måste jag lägga till minhembio.com på listan. Har möblerat och målat om vardagsrummet och... OJ! Det saknas en projektor i taket!
 

Forumstatistik

Trådar
14,667
Inlägg
155,720
Medlemmar
19,364
Senaste medlemmen
Knivmackan
Topp