Sidan 3 av 8 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 17 till 24 av 57

Så er synessoen startet op. Jeg var lige forbi for at handle lidt kaffe og fik en smagsprøve fra maskinen. Den er ursnygg! :-)
    Good, fast, cheap. Pick two!

Jag går nog förbi efter jobbet!

Mäktigt som tusan.. berätta!
    latte art | Jag har inte tid att dricka dåligt kaffe

Jag passade på att gå förbi när jag var på arbetsintervju i malmö. Den är inte bara snygg den kan leverera gott kaffe också.

Jag tyckte att espresson var godare än ur den gamla elektran. Men det är svårt att säga nåt egentligen eftersom man inte kunde prova två koppar bredvid varandra. Hur som helst var maskinen brutal. En avskalad best i stål skulle jag bäst beskriva den som.

Ta en tur förbi och spana in vet ja. De har börjat sälja Harrar också det är alltid trevligt, de är dock inte rostade än så man får nog vänta några dagar till.

Skottjägare AAs avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Var inne i stan idag och körde en liten kafferunda medans damen shoppade. Första stoppet var Lilla Kafferosteriet.
    Jag har druckit dubbla här ca 7-8 ggr och varje gång så har det varit samma sak. Espresson smakar surt. Kanske inte surt men syrligt åt det sura hållet.
    Möjligen så är det som så att dom gillar den typen av kaffe där men det passar inte mina smaklökar. Det konstiga är att dom flesta man pratar med brukar lovorda stället och deras kaffe.

Härifrån gick jag vidare till Nesta.

/AA

Maskinen till all ära, men det slarvas lite väl med hantverket. Taskig dosering, fel malningsgrad blir ger inte kaffet sin fulla rätt... Hade önskat en uppsnäppning av kvaliteten

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •