Kaffeträff Malmö

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Hallå espressovänner!

Jag tycker det är dags för en träff! Jag och Fredrik (jarnman på kaffeforum) smygstartade "kaffeträffandet" med en förmiddagsfika på Solde förra veckan. Vid lunch så fick jag även träffa mrjohan för första gången. Mycket trevligt!

Själv så gåt jag i skolan från 8-10 hela våren så träffar vid 10.30 och liknande funkar skitbra för mig! Även snabba lunchträffar kanske skulle funka för alla som jobbar inne i Malmö.

Nåväl, en träff inom en snar framtid måste vi fixa!
Hur många är med på noterna?
 

Fredrik

Well-known member
Vad sägs om c:a 1530 på Solde (igen?) på torsdag!?! Är på en jobbgrej på andra sidan kanalen strax innan. Nära och bra :)
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Jag har för mig att jag postade denna tråd under malmöavdelningen, men det kan hända att jag har varit förvirrad... 8) Nåväl, klockan 15.30 på torsdag låter utmärkt för mig. I´m in!!
 

Lars

Well-known member
Är det inte dags för en ny Malmö-träff snart? Det har ju tillkommit en del medlemmar som kanske är intresserade av att vara med. Kanske dags för en träff på Kaffebaren på Möllan?
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
VM har redan varit. Det blev danskt guld. 8) Jag är inte helt emot en tidig kaffeträff. Kaffebaren öppnar klockan 8 på morgonen. Men många har väl "normala" jobb att knalla till vid den tiden, eller?
 

Forumstatistik

Trådar
14,630
Inlägg
155,464
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp