Latte Art-bilder

mrjohan

Well-known member
Här kan vi posta alla våra fina och fula rosettas, hjärtan, äpplen och allt annat man kan lyckas med genom att hälla upp i latte & cappuccino.

Jag får börja med en två veckor gammal rosetta. Det kommer massor med nya inom kort.. 8)

2006-03-14.jpg
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Har inget nytt så kör en gammal för att få upp accelerationen här 8)


Ja, det är skamligt stora bubblor i mjölken här och var, men jag tror inte jag tidigare postat just denna..
 

mårris

Well-known member
första lattearten på five estate från j&n. långt ifrån perfekt, men vilken otroligt schysst, tjock och mjuk crema att jobba med!
 

mårris

Well-known member
var på landet idag och gjorde en ganska snygg macchia(r)to på den landsförvisade brasilia ladyn.
 

supinum

Well-known member
fy vad begåvade ni är. Jag tror jag ska leta upp ett gammalt skynke å krypa in under.....
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Upplever Decaffeinato som väldigt lätt att hälla art med, jag måste bara engagera mig lite mer så det inte blir så sneda rosettas :lol:

 

Cheffalo

Hedersmedlem
Thank you, Stenis! Jag älskar att göra art med Decaffeinato!
Äntligen känns det som man är i form igen :lol:



Synd bara att det blev en bubbla i högerkant..
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Ojojojoj...jisses..jag blir så taggad av detta att jag nog får ta fram kameran och ta lite bilder nästa vecka.
Jag är impad Cheff! 8)
 

treefinger

Well-known member
Snyggt Cheff! Verkligen. Ska försöka kontra med lite nybörjar-art när jag får tillgång till kamera.

Tar väl dock nått år innan jag når upp till nivån här i tråden..
 

treefinger

Well-known member
Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel, men jag har svårt att få till arten bättre än såhär:


Min egna analys är väl att jag är för feg när jag wigglar med kannan. Jag blir helt enkelt för nervös när jag fått till skummet att jag safear, antar jag.
Det blir lite för få grenar och för osymmetriskt för att jag ska vara nöjd.

Tips mottages gärna.
 

Forumstatistik

Trådar
14,615
Inlägg
155,377
Medlemmar
19,320
Senaste medlemmen
Stormbringer
Topp