Malmö Nesta

Stenqvist

www.danstenqvist.com
De flesta känner till Nesta. Nesta har gjort ett bra jobb med att upplysa kaffedrickare att det är skillnad på kaffe och kaffe. De kör med Piansabönan och Elektramaskiner.
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Då var det klart! Nesta har fått ett nyförvärv, gissa vem? 8) Naturligtvis ska det bli enormt kul att få jobba med nestagänget. De har ju en del kunskap i bagaget...
 

mrjohan

Well-known member
Man får gratulera! :D
Var du där på audition i helgen, då?
Såg på deras hemsida att de sökte en barista. Nice! Då är din barista-karriär igång på fullt allvar nu! 8)
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Stämmer bra det. I lördags fick jag visa vad jag gick för. Som tur var var det tillräckligt. Nu ska jag jobba på lördag igen! Svinkul.
 

mrjohan

Well-known member
Trevligt, trevligt! Vi kommer på besök! ;)
Kul att få jobba med Elektran och Piansan också!
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
Nix, jag postade bara en liten introduktion till nesta den 28:e. Jag provjobbade i lördags och nu på lördag går jag in på "riktigt".
 

Cheffalo

Hedersmedlem
I see. Noterade det på din blogg. Faktum är att datumen inte stämmer så bra på forumet, Administratör informerad. 8)
[fel av mig. Jag är blond, ok?]
 

Cheffalo

Hedersmedlem
Var bara tvungen att nämna att jag sitter och lyssnar på Antibalas. En låt som heter N.E.S.T.A (Never Ever Submit to Authority) :lol:
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
ahh! just det ja! En tregrupps GB5:a ska pumpa ut kaffet på Nesta i sommar. Jag har inte sett skönheten själv än, men jag kommer att försöka ta bilder så fort det går.
 

Stenqvist

www.danstenqvist.com
By the way, Roberto har tagit fram en egen blandning i samarbete med Piansa som man kommer att kunna få beställa framöver. Nesta kommer att köra med två kvarnar med Robertos blend och den vanliga Piansan. Jag återkommer med exakt info om Robertos blandning nästa vecka.
 

Forumstatistik

Trådar
14,656
Inlägg
155,656
Medlemmar
19,354
Senaste medlemmen
EMJ
Topp