Kaffenörd på Arga snickaren?

Ernst

Well-known member
Är det någon härifrån som är med i Arga Snickaren på Kanal5 just nu. Slå på och kolla... Han har en Faema MPN och nån konstig E61:a ser det ut som. Han är dessutom hifinörd. Vanlig kombo?
 

duenorth

Well-known member
Det roliga var ju att han fick en Jura helautomatisk maskin i köket av inredaren. Hyfsat snabbt det borde ha försvunnit.
 

swirve

Well-known member
Det är Johan Lindroos. Jag tänkte också precis på den helautomatiska som åkte in... undra om han blev nöjd.
 

Sir Anselm

Well-known member
Hans högtalare är något av en dröm att äga. Jag har ett par stativare av samma tillverkare, och de är suveränt bra...
 

EspressoChristian

Well-known member
Hehe.. Skönt att det inte bara var jag som tänkte på detta. Min sambo tittade lite konstigt på mig när jag började prata om hans kaffemaskin under programmet..
 

[SH]

Well-known member
*lol*

Min tanke när jag såg maskinen i programmet var att det kommer att dyka upp en tråd om det på forumet... :)

Och även jag undrar hur länge Juran fick stå kvar...
 

Almapeso

Well-known member
:lol:
Satt också för mig själv i soffan och funderade över detta, hade det varit jag hade jag garanterat varit i köket med jämna mellanrum för att se till att min maskin blev inkopplad och inte utbytt.
 

larsan

Well-known member
image-upload-67-727781.jpg


Här har vi mannen och maskinerna...
 

knasper

Well-known member
Står inte maskinparken på det som på storköksspråk kallas "slaktbänk". Välutrustat kök, varför bygga om...;)
 

Mayhem

Well-known member
Med tanke på hur resten av lägenheten såg ut undrar man ju om inte espressoriggen kanske var på väg att dö ändå av vanvård...
 

GLC

Well-known member
Haha well spotted Jay. Då var det därför de bytte ut den, han kunde bevisligen inte hantera en sån maskin :D
 

Marv

Well-known member
Jag tror att programmet är sponsrat av Jura, det har ställts dit en jura i alla program jag sett. Om killen varit en riktig kaffe-nerd hade han sett till att hans maskin blev installerad.
 

Johan Lindroos

Active member
:lol:
Satt också för mig själv i soffan och funderade över detta, hade det varit jag hade jag garanterat varit i köket med jämna mellanrum för att se till att min maskin blev inkopplad och inte utbytt.


Hallå boys!

Japp, det är jag som är med i programmet.

Jag hade ett vakande öga att espressomaskinen skulle kopplas in på vattenledningen och avloppet (kontrollbehov som Anders tyckte jag hade:lol:). Men det var ju EXTREMT viktigt att den skulle kopplas in! De skulle fixa det, men sedan var vi ju bortskickade över natten. När vi kom tillbaka och fick se allt så var den inte där, utan där stod en annan istället! De hade slängt den o kvarnen i kontainern!:mad: Men ok, vi fick ju ett väldigt fint kök istället så jag ska inte klaga. Undrar om det finns någon sopgubbe som vet vad det var för något och kanske tog hand om den?
 

duenorth

Well-known member
What? Dom kastade alltså din maskin. Jäklar vad arg jag skulle blivit. Visst fick ni ett nytt kök men vissa prylar är mer än just prylar.
 

Marv

Well-known member
Ahhrg, jag lider med dig Johan, jag kan inte föreställa mig vad jag skulle göra om någon #&%!!!## hantverkare slänger min maskin. Du får hålla utkik på blocket efter en ny maskin.
 

Forumstatistik

Trådar
14,632
Inlägg
155,468
Medlemmar
19,331
Senaste medlemmen
ca.nord
Topp